شرح من از زندگی
شرح من از زندگی



سخنی کوتاه قبل از شروع

با سلام خدمت همه ی دوستان و آنان که به حرف دل اعتقاد دارند و باور .

نوشته هایم فقط تکه زخمی است از دنیای من و شاید شما ، نمی دانم که در چه رویایی با خود زندگی می کنید ولی این را خوب می دانم شما هم مثل من معنی رنج را بخوبی می دانید و یا حداقل یک بار هم که شده آن را درک کرده اید امید است که شما عزیزان این بنده حقیر را با نظرات خود یاری کرده و پشتیبان بنده باشید



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت14:01---14 بهمن 1391
دیدگانــــــت را
نبند …
نگاهــــــت را
ندزد …
تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم …
از گوشه چشمهایت تلاوتــــــ می شود…

سلام عزیزخوشحال میشم نظرتو راجع به وبم بدونم

تو نظر سنجی وب هم شرکت کن راستی اگه از وبم خوشت اومد خبرم کن تاتبادل لینک کنیم

منتظرتم


کیمیا
ساعت15:02---10 بهمن 1391
سلام آقا داریوش.
سلام آقا مسعود.

وبلاگ خیلی قشنگی دارید! واقعا فوق العادست.

منو عشقم تازگی باهم تو یه وبلاگ می نویسیم. خوشحال میشم که بهمون سر بزنید.
ما لینکتون می کنیم. اگه دوست داشتید و از وبمون خوشتون اومد ما رو هم لینک کنید.

فعلا


شبنم ♥ܨ
ساعت20:06---4 بهمن 1391

عــــــــــــالی بــــــــــــــود


ارمغان
ساعت21:58---29 آذر 1391
به ما هم سر بزن

ADMIN DELLSEDA
ساعت11:53---24 آذر 1391
سلامــــــــــــــــــــــــــ ـــ♥

آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــم♥

آپــــــــــــــــــــــــــ ــم♥

آپـــــــــــــــــــــــــم ♥

آپــــــــــــــــــــــم♥

♥کلبه عشق♥

نظریادت نره♥

ممنون ـــــ♥

بای ــــــــ♥

♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

♥♥♥♥

♥♥♥

♥♥







♥ ♥

♥ ♥

♥ ♥

♥بای♥

♥بــــــای♥

♥بـــــــــــــای♥

♥ خدا نگهدار ♥

♥دوستت دارم♥

♥بــــــــــای♥

I ♥YOU

dellseda.lxb.ir


مهدی
ساعت17:45---22 آذر 1391
سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه مطالبه خوبی داری خوش حال می شوم اگه به وبلاگ من هم سری بزنی واگه دوست داشتی نظر هم بذاری اگه از وبلاگم خوشد اومد میتونیم با هم تبادل لینگ کنیم منتظر حضور گرمت هستم [گل]

ادرس وبلاگ
xn--mahde-zdho6d64dca89a.LoxBlog.Com


زهرا
ساعت11:27---3 آذر 1391
سلام.وبت خیلی قشنگه.مرسی از اینکه منو لینک کردی منم لینکت کردم

حسن
ساعت19:29---2 آذر 1391
با افتخار فراوان لينگ شديد منتظر ورود دوباريتان هستيم

حسن
ساعت16:44---2 آذر 1391
سلام و خسته نباشيد خدمت مدير وبلاگ وبلاگ قشنگي داري اي كاش منو توش لينگ كني اگر لينگ كردي با نام تجارت فناوري اقتصاد كشاورزي لينگ كن و بعد اگر زحمتي نيست به وبلاگم بيا نظرتو بده تا با افتخار لينگت كنم ممنون ميشم راستي اگر زحمتي نيست در نظر سنجي ما هم شركت كن ممنون ميشم ادرسwww.hasan.pear.loxblog.com

تینا
ساعت18:08---1 آذر 1391
وبلاگ بسیار زیبایی دارید..منم لینکتون کردم..مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





26 آبان 1398برچسب:,

|
 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

مسعود
داریوش

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرح من از زندگی و آدرس rozegarman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





محبت
my love leo
فیس بوک فارسی
اسکله ناز چشات
๑۩۞۩๑اشعار رمانتیک๑۩۞۩๑
اشعار رمانتیک
+18
درهم
عشق اول و آخر من...
خرید اصلاح مردان میکروتاچ MICRO TOUCH
تنهای شیطون
♥mano , khodam♥
♥ڪلبـﮧ عشق♥
lost memories
مهرش در آسمان دلم هرگز غروب نخواهد کرد
اگر تنهاترین تنها شوم باز هم خدا هست
محفل دوستان
زندگی
شعر و عرفان
یک نفس تا خدا
حسرت دوری
وعشق صدای فاصله هاست
نردبانی برای نزدیکی به خدا
اشک غم
انیتا و لیلا خوشگله
کلبه تنهایی
عاشقانه
من *هنر*ایران*افتخار
قاصدک صورتی
پرسه های شیشه ای
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

 

سخنان کوروش کبیر
(( کشف خدا ))
(( عشق یعنی چه ؟؟؟ ))
(( میان خاطرم ))
(( دست یاری ))
(( روزهای با تو بودن ))
(( خدا کیست ))
(( نان بابا ))
(( خطای زمین ))
(( دل شوریده ))
((ممنونم))
(( مردان خدا ))
(( نمی دانم ... ))
(( امروز می خواهمت ))
(( پیری ))
(( بالا نشین ها و پایین نشین ها ))
(( قمار بزرگان ))
(( رفته ای اما هنوز ))

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 144
بازدید هفته : 327
بازدید ماه : 325
بازدید کل : 207813
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1